شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایثار و شهادت

حوزه/ فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج جامعةالزهرا(س) بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق کتاب و کتاب خوانی تأکید کرد.

زهرا احسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تقدیر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به جهت اهدای بیش از ۷۰ جلد کتاب به بسیج جامعه الزهرا (س) اظهار داشت: مقام معظم رهبری به موضوع دفاع مقدس و نشر و توسعه ارزش های والای آن اهمیت بسیاری می دهند تا جایی که در بیانات خویش تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار کلمه درباره دفاع مقدس سخن گفته اند که اهمیت این موضوع را می توان از پیام های هر ساله ایشان در ابتدای هفته دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در هر فرصتی درباره اهمیت دفاع مقدس و شهدا صحبت می کنند، کما این که نگاهی به بیانات مختلف معظم له در برنامه ها و محافل گوناگون از سال ۶۸ به بعد، زمانی که ایشان سکان رهبری انقلاب و فرماندهی کل قوا را پذیرفتند، نشان می دهد طی این ۳۰ سال یکی از موضوعات مورد توجه رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس و سیره شهدا بوده که در این میان البته فراموش نشدن آن از سوی جوانان و الگو پذیری از شهدا مورد تأکید ویژه ایشان بوده است.

احسانی همچنین گفت: بسیج جامعه الزهرا (س) ضمن قدردانی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جهت تعامل هدفمند بر بازخوانی ترویج فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهاد وشهادت والگو پذیری از مقام شهدا تأکید دارد.

وی با بیان این که هم اکنون بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و سیره شهدا در کتابخانه تخصصی بسیج جامعه الزهرا(س) وجود دارد، یادآور شد: طلاب بسیجی جامعه الزهرا (س) و دیگر عزیزان می‌توانند به صورت حضوری و یا امانی از کتابخانه تخصصی بسیج جامعه الزهرا (س) استفاده کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha