جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر تدریس درسنامه دفاع مقدس در مدارس علمیه این استان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دفتر مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد که در این جلسه مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های تبلیغی برای تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره گیریم، اظهار داشت: در این راستا باید برنامه ریزی های منسجم، هدفمند و با محتوا صورت گیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی با اشاره به اینکه تلاش می شود با ایجاد همکاری و تعامل با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه های مطلوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس علمیه لرستان صورت گیرد، افزود: تدریس درسنامه دفاع مقدس و تهیه و تولید و پخش کلیپ هایی در حوزه دفاع مقدس در مدارس علمیه می تواند برنامه های هدفمندی برای تحقق این مهم باشد.

وی همچنین از ایجاد زمینه های لازم برای تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در  مدارس علمیه خبر داد و خاطرنشان کرد:در این راستا هم اکنون طلاب از انوار نورانی مزار پاک برخی شهدای گمنام در مدارس علمیه بهره مند هستند و برنامه ریزی برای تدفین شهدا در آینده نیز در برخی مدارس صورت خواهد گرفت.

در ادامه سرهنگ رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از آمادگی این اداره کل برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خبر داد و گفت: برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه های علمیه نیز برنامه ریزی های لازم با همفکری و هم اندیشی مسئولان حوزه و بنیاد به صورت دوره ای و مستمر صورت خواهد گرفت. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha