سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شهیدی که علمدار و پرچمدار مبارزات انقلابی در استان بودند و راهی برای دشمن جز حذف فیزیکی نگذاشت، اما دشمنان کور خوانده بودند و امروز نام شهید عاشوری و شهدای ترور دیگر استان حجت الاسلام شهید ابراهیمی، حجت الاسلام شهید گنجی و دیگر شهدای گرانقدر بر تارک استان می درخشد و زینت بخش مجالس و محافل و راهنمای حرکت جوانان انقلابی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مراحل مهم انقلاب ها، مرحله تثبیت و عبور از دوران گذارست، نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنایات حق تعالی و توجهات حضرت حجت(عج) و رهبری امام و مقام معظم رهبری به خوبی توانسته اصول و ارزش های خود را در منطقه و دنیا به گوش آزادی خواهان برساند و با اصرار بر این اصول، دیگران و دشمن های داخلی را از تغییر آن ها و کم رنگ شدن آن ناامید نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از محورهای فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پاسداشت این ارزش ها در گرو یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه شهدای ترور که بدون هیچ وسیله دفاعی به شهادت رسیده اند، در دل خود هم معرفی راه انقلاب  و هم دردمنشی دشمنان را  آشکار نمود است.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: ۱۴ شهید ترور استان بوشهر که از اقشار مختلف مردم می باشد، بیانگر این واقعیت است که مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر از این خیانت های دشمنان زخم خورده است ولی هیچ گاه کمر خم نکرده اند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: شهید حجت الاسلام شیخ ابوتراب عاشوری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند از آن جمله اند، شهیدی که در دوران فعالیت های علمی در نجف اشرف با عنوان “دُر نجفی” از ایشان یاد می شد.

وی ادامه داد: شهیدی که علمدار و پرچمدار مبارزات انقلابی در استان بودند و راهی برای دشمن جز حذف فیزیکی نگذاشت، اما دشمنان کور خوانده بودند و امروز نام شهید عاشوری و شهدای ترور دیگر استان حجت الاسلام شهید ابراهیمی، حجت الاسلام شهید گنجی و دیگر شهدای گرانقدر بر تارک استان می درخشد و زینت بخش مجالس و محافل و راهنمای حرکت جوانان انقلابی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha