پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سروستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام سروستانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام از ثبت نام ۷۰۵ هیئت مذهبی استان بوشهر در سامانه بیرق جهت اقامه عزای سید و سالار شهیدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام، اظهار داشت: تا امروز ۷۰۵ هیئت مذهبی استان جهت اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است تمامی مسئولان هیئات مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

وی افزود: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت پروتکل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه هیئات مذهبی در زمان شیوع ویروس کرونا پرچمدار مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند، خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی از زمان شیوع کرونا در سطح کشور اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند و در راستای تأمین سلامت عزاداران و رعایت نکات بهداشتی، با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق به نشانی www.beyragh.mobi مجوز اقامه عزاداری‌های محرم و صفر را دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند، ادامه داد: عزاداران حسینی مطمئنا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به ادای دین ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha