چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: احساس می‌کنیم نسبت به حوزه خواهران وظیفه‌ای بر زمین مانده داریم و به جهت پاسخی هرچند کوچک به این دغدغه، صفحه ویژه بانوان در سایت خبرگزاری حوزه راه اندازی شده است تا خواهران طلبه بتوانند، یادداشت ها، اخبار و گزارشات خود و حوزه های علمیه خواهران را در آنجا منتشر کنند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه صبح امروز در حاشیه بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر از خبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر از فعالیت های جهادی خواهران طلبه در ایام کرونا گفت: به میدان آمدن خواهران در موضوع کرونا بسیار چشم‌گیر و خوشحال‌کننده بود و بسیاری از آنان با روحیه جهادی به کمک مردم شتافتند.

وی گفت: واقعیت امر این است که احساس می‌کنیم نسبت به حوزه خواهران وظیفه‌ای بر زمین مانده داریم و به جهت پاسخی هرچند کوچک به این دغدغه، صفحه ویژه بانوان در سایت خبرگزاری حوزه راه اندازی شده است تا خواهران طلبه بتوانند، یادداشت ها، اخبار و گزارشات خود و حوزه های علمیه خواهران را در آنجا منتشر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که آثار و تولیدات حوزه علمیه خواهران را به جامعه‌ی مخاطب عرضه کنیم و این کوشش‌های خالصانه را رسانه‌ای نمائیم.

وی در خصوص تربیت نیروی فعال در عرصه رسانه نیز گفت: رسانه حوزه برای آموزش مهارت‌های رسانه‌ای به عموم طلاب اعم از خواهر و برادر و اعم از ایرانی و غیرایرانی آمادگی دارد و انتظار می رود شناسایی افراد علاقه‌مند و با استعداد در زمینه‌ی فعالیت های رسانه از سوی مسئولین حوزه ها انجام گیرد تا مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه نیز به آموزش آنان در زمینه های مختلف رسانه‌ای بپردازد.

مدیر مرکز رسانه حوزه های علمیه تصریح کرد: رسانه حوزه تجربیات موفقی در زمینه آموزش و تربیت نیروهای علاقه‌مند به سواد رسانه و مهارت‌های خبرنگاری در نقاط مختلف به صورت مجازی و حضوری داشته و از توسعه این خدمت‌رسانی استقبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: صفحه یادداشت و مقاله، زمینه مناسبی است تا بانوان طلبه یادداشت‌های خود در حوزه مسائل صنفی و نیز مباحث فرهنگی و اجتماعی را منتشر کنند و تمرین نویسندگی داشته باشند تا از این طریق نیروهای خوبی در راستای نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در فضای رسانه تربیت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha