جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیّه خواهران استان بوشهر با اشاره به فعالیت های طلاب این استان در ایام اوج شیوع کرونا عنوان داشت: حدود ۳۰۰ طلبه جهادی خواهر در استان بوشهر در آن ایام به فعالیت پرداختند و علاوه بر کمک رسانی به پرسنل درمان بیمارستان ها، در غسالخانه ها نیز حاضر شدند و در تغسیل قربانیان کرونا همکاری داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی صبح امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه، ضمن تقدیر از کارکنان و فعالان رسانه‌ای حوزه‌های علمیه بیان داشت: عرصه‌ی رسانه، عرصه‌ی بسیار مهمی است و در حال حاضر این رسانه‌ها هستند که در تعیین سرنوشت ملت‌ها تأثیر به‌سزایی دارند.

وی افزود: رسانه هم می تواند حقایق را برای مردم بازگو کند و هم حقایق را مورد تحریف قرار دهد؛ جریان تحریف از طریق رسانه و سوء استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی راه خود را پیش می‌برد.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: در این عصر که جنگ رسانه ای در دنیا در حال وقوع است، می بایست حوزه علمیّه نیز خود را به این سلاح مسلح کرده و به ارتقاء آن نیز بیندیشد.

وی گفت: حوزه علمیه استان بوشهر تلاش بر افزایش آگاهی و سواد طلاب در زمینه رسانه داشته و با همکاری چند مرکز رسانه‌ای معتبر توانسته است کارگاه‌هایی با این موضوع برای طلاب برگزار کند.

مدیر حوزه علمیّه خواهران استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های طلاب این استان در ایام اوج شیوع کرونا عنوان داشت: حدود ۳۰۰ طلبه جهادی خواهر در استان بوشهر در آن ایام به فعالیت پرداختند و علاوه بر کمک رسانی به پرسنل درمان بیمارستان‌ها، در غسالخانه‌ها نیز حاضر شدند و در تغسیل قربانیان کرونا همکاری داشتند.

وی افزود: برخی از طلاب خواهر هم در منازل خود به تولید و دوخت ماسک پرداختند.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: این فعالیت‌های انسان دوستانه‌ی طلاب که حاصل روحیه و فرهنگ جهادی و طلبگی آن‌هاست می بایست از طریق رسانه‌های دوستدار انقلاب اسلامی برای مردم روایت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha