چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه تعداد ۱۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر کدام سه میلیون ریال برای توزیع بین نیازمندان تدارک دیده شده است، گفت: این بسته ها همزمان با سالروز شهادت شهید عاشوری جهت تحویل به نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل توزیع کمک های مؤمنانه در جوار قبر مطهر حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: همزمان با مراسم سالگرد حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در استان ابتکار خوبی صورت گرفت و در کنار مراسمی که برای بزرگداشت شهادت این شهید در نظر گرفته شده رزمایش مؤمنانه نیز برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در قالب کار خداپسندانه که با تدبیر مقام معظم رهبری در کشور از قبل ماه مبارک رمضان شروع شده تا به الان، بسته های معیشتی همزمان با سالروز شهادت این شهید جهت تحویل به نیازمندان آماده شده است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه تعداد ۱۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر کدام سه میلیون ریال برای توزیع بین نیازمندان تدارک دیده شده است، گفت: ارزش کل این بسته ها معادل ۳۶۰ میلیون ریال است.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهید مرجع و ملجأ و پناه مردم بوده و درب خانه ایشان به روی مردم باز بوده، این کار ابتکاری خوبی بود که عزیزان ما در موکب شهید عاشوری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان انجام داده اند.

وی با تقدیر از فعالیت ها و حمایت های شورای هماهنگی، اوقاف و امور خیریه و موکب شهید عاشوری در انجام این کار، گفت: امیدواریم که خداوند این توفیق را به ما دهد که بیش از پیش در خدمت فرهنگ شهید و ایثارگری و خدمت اهداف قیام عاشورا و ایثارگری امام حسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha