پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: به همت این اداره پویش «هر خانه یک حسینیه» با نقش‌آفرینی ویژه طلاب و روحانیان در سراسر استان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با گرامیداشت ایام محرم، اظهار کرد: روحانیون و طلاب می‌توانند با ارسال کلیپ‌های دو تا سه دقیقه‌ای از مراسم‌های خانگی و محلی خود در عزاداری سالار و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله(ع) به ایتای روابط عمومی حوزه علمیه خراسان به نشانی https://eitaa.com/news_howzehkh در پویش هر خانه یک حسینیه شرکت کنند.

وی افزود: حوزویان توجه داشته باشند جلسات باید با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود و کلیپ‌های ارسالی نیز با عنایت به همین نکته ارسال شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، اظهار کرد: این طرح به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و ادارات تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان شمالی و جنوبی در مدت ماه محرم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر پخش و بارگذاری کلیپ‌های منتخب در سایت این حوزه و فضای مجازی در ایتا، از برگزیدگان نیز تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: کلیپ‌ها بایستی توسط روحانیون و طلاب خراسان و یا خانواده آنان ضبط و ارسال شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۰۰۸۱۲۴ ۰۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha