پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ در جلسه هم‌اندیشی شورای حوزه علمیه استان لرستان بر برگزاری کلاس‌های دروس پایه‌های ۲ تا ۱۰ به صورت تلفیقی(حضوری و مجازی) تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلسه هم‌اندیشی شورای حوزه علمیه استان لرستان، امروز در مدیریت حوزه علمیه لرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد که در این جلسه، مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان داشت: باید تلاش کنیم کلاس‌های درس در حوزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت منظم و مستمر برگزار شود و در این خصوص سلامت طلاب و اساتید نیز حفظ گردد.

 حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی با اشاره به اینکه معاونان حوزه و اساتید مدارس نیز باید همت خود را برای برگزاری مطلوب، مستمر و هدفمند کلاس های درس طلاب بکار گیرند، افزود: در این خصوص احکام و سرفصل های آموزشی به اساتید مدارس ابلاغ شده است و براساس این سرفصل ها دروس حوزه به طلاب ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، برگزاری دروس پایه اول به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری دروس پایه های ۲ تا ۱۰ به صورت تلفیقی(حضوری و مجازی)، حضور اساتید و کادر مدرسه در مدارس علمیه، نظارت بر حضور و غیاب طلاب(حضوری و مجازی) و تأکید بر تقریر نویسی دروس حوزه از دیگر مصوبات جلسه هم اندیشی شورای آموزش حوزه علمیه استان لرستان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha