جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: برای برگزاری عزاداری های باشکوه و رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، امروز در همایش توجیهی مبلغان طرح هجرت که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش متفاوت برگزار خواهد شد، گفت: مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با نظارت ویژه اعضای این ستاد در مکان ها و محوطه های باز برگزار خواهد شد . 

وی ادامه داد: برای حفظ سلامتی عزاداران و عمل به مصوبات ستاد کرونا جلسات متعددی با رؤسای هیئات مذهبی، حسینیه ها، بانیان روضه های خانگی و ... برگزار و در این خصوص آموزش های لازم بهداشتی به آنان ارائه شده است . 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری عزاداری ها در استان اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: برای برگزاری عزاداری های باشکوه و رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند . 

حجت الاسلام قدرتی، خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان با اداره کل تبلیغات اسلامی شد و گفت: روحانیون و مبلغان نیز اهمیت رعایت نکات بهداشتی را بیان و از فضای مجازی جهت تبلیغ اهداف قیام عاشورا استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید اطلاعات کافی، مستند و روایی را از اهداف قیام امام حسین(ع) به عزاداران ارائه دهند، گفت: تبیین اهداف فریضه امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و بصیرت افزایی عزاداران برای مقابله با هجمه های فرهنگی و اجتماعی دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر رسالت ها و وظایف مهم مبلغان و روحانیون است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha