جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: مردم لرستان نیز در ماه محرم آماده برگزاری باشکوه و عظمت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در دیدار سرگروه های جهادی تبلیغی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران تبلیغات اسلامی لرستان و همچنین مدیر حوزه علمیه لرستان برگزار شد، با اشاره به عملکرد روحانیت و حوزه های علمیه استان لرستان اظهار داشت: روحانیت و حوزه های علمیه لرستان در طول تاریخ در راستای بسط و گسترش تدین و آموزه های اسلامی در بین مردم رسالت دینی و تبلیغی خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه روحانیت استان لرستان در امر تبلیغ و معارف اسلامی پیشینه ای پر افتخار و درخشان دارند، افزود: ماه محرم فرصتی مغتنم برای افزایش بصیرت افزایی و ارتقاء محبت مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، در همین راستا مردم لرستان نیز در ماه محرم آماده برگزاری باشکوه و عظمت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هستند.

برپایه این گزارش، در این جلسه، گروه های جهادی _تبلیغی استان لرستان به طرح دیدگاه های خود و راه های اثر بخشی تبلیغات اسلامی و تعظیم شعائر الهی در استان  پرداختند.

مدیران تبلیغی و فرهنگی حاضر در جلسه هم ضمن قدردانی از مجاهدت های گروه های تبلیغی، آمادگی سازمان مربوطه خود را برای همکاری و ارتقاء فرهنگی با گروه های جهادی تبلیغی اعلام کردند.

در پایان از تلاش های سرگروه های جهادی تبلیغی قدردانی شد.


گفتنی است، این نشست با همکاری مجمع نمایندگان طلاب استان لرستان و گروه های جهادی_ تبلیغی استان لرستان مقیم قم برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha