پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ائمه جمعه سنگ صبور مردم هستند، گفت: ائمه جمعه باید با سعه صدر و همت جهادی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و شهرها و روستاها در بخش های گوناگون بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار ائمه جمعه استان لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام و یاران باوفایش با بیان اینکه تریبون نماز جمعه صدای مردم است، اظهار داشت: ائمه جمعه در تریبون نماز جمعه با رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان یاری‌گر و خدمتگزار مردم هستند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه سنگ صبور مردم هستند و در این راستا از تریبون نماز جمعه مشکلات مناطق مختلف را در حوزه های گوناگون به گوش مسئولان می رسانند، افزود: نماز جمعه علاوه بر اینکه آئینی عبادی سیاسی است، نقش مهمی در حل مشکلات استان‌ها در بخش های گوناگون دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید با سعه صدر و همت جهادی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و شهرها و روستاها در بخش های گوناگون بکار گیرند، خاطرنشان کرد: در این راستا باید با اتحاد و همدلی و برنامه ریزی و پیگیری های مستمر تلاش های گسترده و مطلوبی برای حل مشکلات مردم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه استان لرستان و  مبلغان از آغاز شیوع ویروس کرونا همگام با دیگر نیروهای جهادی در مقابله با شیوع ویروس کرونا رسالت خود را انجام داده اند، ادامه داد: در این راستا نیز ائمه جمعه با تلاش و سعه صدر خدمات گسترده ای را به مردم فهیم ایران اسلامی در راستای پیشگیری، کمک به کادر درمان و جمع آوری کمک های مؤمنانه برای نیازمندان و مشاغل متضرر از کرونا انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در محرم امسال نیز ائمه جمعه برنامه های تبلیغی و عزاداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی برای عزاداران اقامه خواهند کرد، گفت: امید می رود مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی هیئات عزاداری و مبلغان را همراهی کنند تا شاهد برگزاری عزاداری های پرشور با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم باشیم.

در پایان این دیدار ائمه جمعه استان در خصوص مشکلات استان در حوزه های گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha