پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شهرستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار امام جمعه خرم آباد گفت: دامنه فعالیت های دینی و مذهبی علما و روحانیت استان لرستان فراتر از مرزها و بین المللی است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به سوابق پر افتخار روحانیت لرستان در عرصه های تبلیغی، عنوان کرد: دامنه فعالیت های دینی و مذهبی علما و روحانیت استان لرستان فراتر از مرزها و بین المللی است.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی بیان کرد: مردم استان لرستان مردمی محب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند که این خود افتخار بزرگی است و باید با تمام توان برای خدمت به مردم این استان گام برداریم .

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده بتواند در استان لرستان حضور پیدا کند و همچنان مساعدت های لازم در امور مذهبی و دینی را برای مردم این استان انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان هم با ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و آموزشی و برنامه های حوزه علمیه استان، اظهار کرد: مجاهدت روحانیت استان از دیر باز تاکنون به ویژه در ایام مقابله با ویروس کرونا ستودنی است و در این راستا خدمات گسترده ای در زمینه پیشگیری، کمک به کادر درمان و تجهیز و دفن اموات کرونایی صورت گرفته است .

نماینده ولی فقیه در لرستان به وضعیت فرهنگی و اقتصادی استان اشاره و از مساعدت های دفتر آیت الله العظمی سیستانی به تکمیل مدرسه علمیه شهرستان سلسله  قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha