پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رسانه

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از شرکت بیش از ۴۰ نفر از طلاب در دومین دوره تربیت مربی رسانه ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از برگزاری دومین دوره تربیت مربی رسانه حوزه علمیه اصفهان خبر داد و گفت: این دوره با هدف دانش افزایی رسانه ای و با حضور فعالان و مدرسان رسانه ای و البته طلبه در مجتمع آموزش های کاربردی اصفهان برگزار شد.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی رسانه برای دومین مرتبه، عنوان کرد: این دوره کوتاه مدت به مدت یک هفته و سی ساعت در مجتمع آموزش های کاربردی حوزه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی بیش از۴۰ نفر از طلاب حضور داشتند که پس از قبولی در آزمون برای تدریس در مدارس و پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی ـ هنری استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام امیریان در مورد اساتید دوره، بیان داشت: در این دوره آقایان دکتر مجید شریفی، رضا صفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان، محمدحسین پسندیده، دکتر لعلی و دکتر شهیر حضور داشتند و در موضوعات مرتبط تدریس کردند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با تشکر از همراهی ارگان های مرتبط، گفت: دکتر مسعود بصیری به عنوان رئیس بسیج رسانه کشور و آقای صفری رئیس بسیج رسانه اصفهان در هماهنگی اساتید و معاونت تهذیب و تبلیغ به همراه سازمان فنی و حرفه ای با وظیفه پشتیبانی نقش بسزایی در شکل گیری دوره داشتند.

وی در پایان با تأیید برگزاری دوره های جدید در شهر اصفهان و شهرستان ها، افزود: با توجه به اینکه رسانه جزء دروس حوزه می‌باشد و محتوای آن نیز آماده شده است، لذا از دانش پژوهان طلبه جهت تدریس بهره برداری خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha