چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه تکاب+ درس اخلاق

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: اینکه از مطالبه گری یک طلبه و فریاد مظلومیت وی، عده‌ای درد نچشیده ناراحت بشوند، امری طبیعی است اما بنده با کسی مشکل شخصی ندارم و نقدهای ما به خاطر رسیدگی به امورات مردم مظلوم تکاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری امروز در جمع روحانیون شهرستان تکاب که در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد، با بیان این‌که رضایت مومنین، انقلابیون و مستضعفین بزرگترین افتخار و سرمایه ما است، اظهار داشت: اینکه از مطالبه گری یک طلبه و فریاد مظلومیت وی، عده‌ای درد نچشیده ناراحت بشوند، امری طبیعی است اما بنده با کسی مشکل شخصی ندارم و نقدهای ما به خاطر رسیدگی به امورات مردم مظلوم تکاب بود.

امام جمعه مستعفی تکاب ادامه داد: پیشرفت‌های فیزیکی، علمی و اخلاقی مدارس علمیه خواهران و برادران تکاب با همکاری مدیران و اساتید گرانقدر، باعث افتخار ماست و سعی شد لحظه‌ای در انجام وظایف تبلیغی و فرهنگی خودمان کوتاهی نکنیم.

وی ادامه داد: تجهیز نسبی مصلا، مدارس علمیه خواهران و برادران و دفتر امام جمعه از جمله فعالیت‌هایی بود که با مشارکت مردم در این سه سال و نیم اتفاق افتاد.

حجت الاسلام برادری اضافه کرد: اصلی‌ترین فعالیت، راه اندازی قرارگاه فرهنگی نماز جمعه متشکل از چندین کمیته بود که همه اقشار را تحت پوشش قرار می‌داد و فعالیت‌های چشمگیر فرهنگی، مذهبی و معیشتی باعث پیوندهای فرهنگی، عاطفی و انقلابی شده است و به فضل خدا در ۶ ماه کرونایی به اغلب محله‌های محروم نشین شهر و بسیاری از خانه ‌ای محرومین سر زدیم و با مساعدت خیرین و مومنین، از خیلی از اقشار بی بضاعت پشتیبانی شد.

وی با بیان این‌ نکته که مراجعه کنندگان دفتر امام جمعه، ولی نعمتان ما بودند و در ارائه خدمات، قوم، مذهب و ... برای بنده و همکاران اهمیتی نداشت، گفت: برای رسیدگی به امور محرومین، منتظر نشدیم تا مردم به دفتر مراجعه کنند بلکه ما به عنوان خادم سراغ آن‌ها رفتیم و امروز ابراز محبت اقشار مختلف مردم بیشتر از هر زمان دیگر ما را شرمنده می‌کند و از همکاری روحانیت این شهرستان و دیگر اعزه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha