چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه خیمه حسینی سنگر سلامت روح و روان است، گفت: حضور عاشقان امام حسین(ع) با رعایت موازین بهداشتی در مجالس سوگواری، همکاری عملی با مدافعان سلامت در مسیر مبارزه با «ویروس منحوس» است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تسلیت ماه محرم الحرام و لزوم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: دوست و دشمن منتظر عکس العمل عاشقان امام حسین(ع) در خصوص رعایت دستورات بهداشتی مورد تاکید اسلام و توصیه های پیشگیرانه مسئولین مبارزه با کرونا هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: نحوه برخورد و عمل ما به توصیه های بهداشتی، خصوصا در محافل مذهبی می تواند بازتاب مثبت در بین مردم و خنثی کنندۀ تبلیغات منفی مغرضین و رسانه های ضد انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: حضور عزاداران در محافل عزا، آن هم با وصف اینکه برخی اماکن زیارتی و مقدس تعطیل است، موجب تقویت بنیۀ معنوی و روانی در مبارزه با بیماری کرونا خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: سوگواران عزای حسینی(ع) خود از مدافعان جبهه سلامت بوده و در هر زمان به دنبال خدمات جهادی در مسیر ایجاد امنیت روانی جامعه بوده و این بار در خیمه های عزا هم، خوب خواهند درخشید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه خیمه های حسینی(ع) سنگر سلامت روح و روان است، ادامه داد: حضور عاشقان امام حسین(ع) با رعایت موازین بهداشتی در مجالس سوگواری، همکاری عملی با مدافعان سلامت در مسیر مبارزه با «ویروس منحوس» است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: عقل و وجدان حکم می کند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حق الناس را در خصوص هموطنان رعایت کنیم.

وی در پایان گفت: در ایام ماه محرم و صفر با عشق و ارادات قلبی به سیدالشهدا(ع) گذشته از حضور در محافل عزا، خانه های خود را با شعار «هر خانه یک حسینیه»، اهل محل را به این جلسات دعوت نمائیم.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha