شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: توصیه مراجع و علما در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عزاداری‌ها مؤثر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه بهرام سرمست در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز پزشک و یاد شهدای پزشک در عرصه کرونا اظهار داشت: در روزهایی که با مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان همراه شده است نیاز است که تمامی عزاداران و هیئات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در دو روز اخیر که مراسم‌های عزاداری در شهر قم برگزار می‌شود هیئت‌های مذهبی استان به‌خوبی پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند که باید ادامه یابد.

سرمست تأکید کرد: در روزهای اخیر برگزاری کنکور را داشتیم که با تمهیدات صورت گرفته به‌خوبی برگزار شد و در بازدیدی که از یکی از مراکز برگزاری آزمون داشتم تمامی پروتکل‌ها رعایت شده بود.

وی تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک تأکید ویژه شد و بحث این بود که ادارات سعی کنند که از مراجعات حضوری مردم به کاهند و همه مردم بتوانند به‌صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.

 استاندار قم ابراز داشت: در این جلسه به وزارت بهداشت تأکید شد که پرونده سلامت الکترونیک را تکمیل کند تا مردم خدمات بهداشتی را بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی دریافت کنند و این گام مهم می‌باشد.

وی بابیان این‌که وضعیت قم همچنان قرمز است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اصناف وادارات صورت گرفته است که قم را از این وضعیت خارج کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha