جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب "حسین (ع) مسیری بی پایان" از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای منتشر شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کتاب "حسین (ع) مسیری بی پایان" از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به زبان عربی منتشر شد.

این کتاب مشتمل بر ده سخنرانی رهبر انقلاب در خصوص عنصر مبارزه در سیره ائمه معصومین است که در دهه اول ماه محرم سال ۱۳۹۳ هجری قمری (۱۹۷۳ میلادی) در هیئت انصار الحسین (ع) در تهران توسط ایشان ایراد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در دورانی که اوج سرکوب و خفقان از سوی سازمان ساواک وابسته به رژیم جنایتکار پهلوی بود، در تهران سخنرانی می کردند.

رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی ها ابتدا به مسئله اهمیت شناخت صحیح ائمه (علیهم السلام) و شناسایی توطئه دشمنان در هدف قرار دادان شخصیت مجاهد و مبارز آنان می پردازند و معنای جهاد ائمه (ع) و منظور از آن را بیان می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنرانی ها به وحدت شخصیت معصومین (ع) در سطح جهادی و سیاسی اشاره می کنند و به تحلیل عناوینی از سیره امام سجاد، امام باقر، امام صادق و امام کاظم (علیهم السلام) می پردازند و فعالیت های آشکار سیاسی و انقلابی فرزندان ائمه (ع) را مورد بحث و بررسی قرار داده و حقیقت آن را بیان می کنند.

این کتاب در ۳۵ صفحه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha