دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه باید اتاق فکری برای نهادهای حوزوی باشد و اعضای این مجمع با ارائه پیشنهادهای مناسب می توانند باعث ارتقای حوزه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و معیشتی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان مازندران و جمعی از اعضای این مجمع با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان مازندران در این جلسه گزارشی از وضعیت طلاب این استان و فعالیت‌های این مجمع ارائه کرد و افزایش همکاری مرکز خدمات با مجمع نمایندگان طلاب استان را خواستار شد.

در ادامه، رئیس مرکز خدمات ضمن تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای مجمع نمایندگان طلاب، بر افزایش همکاری دو مجموعه تأکید کرد.

وی گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه باید اتاق فکری برای نهادهای حوزوی باشد و اعضای این مجمع می‌توانند با ارائه پیشنهادهای مناسب باعث ارتقای حوزه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و معیشتی شوند.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه مردم مازندران مردمی متدین هستند، گفت: جریان‌های مخالف و ضدانقلاب سرمایه‌گذاری‌های بسیاری برای دور کردن مردم استان مازندران از دین انجام داده‌اند ولی عموم مردم استان متدین هستند و یکی از نشانه‌های آن تعداد طلاب این استان است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی افزود: قبلاً نیز به اعضای مجمع پیشنهاد داده بودم که نیاز است یک برنامه‌ریزی مشخص و معین و با اهداف مشخصی داشته باشند، مثلاً برنامه‌ریزی کنند تا ۵ سال آینده هیچ مسجدی در استان بدون امام جماعت نباشد.

وی گفت: توجه به مشکلات معیشتی بسیار مهم است و مرکز خدمات و مجمع می‌توانند در این زمینه بیشتر همکاری کنند. طبعاً اعضای مجمع نمایندگان، طلاب استان را بهتر می‌شناسند و ارتباط خوبی با آنها دارند و می‌توانند طلابی را که دارای مشکلات معیشتی هستند به مرکز خدمات معرفی کنند. شما امین مرکز خدمات و طلاب هستید و مرکز خدمات نیز تلاش می‌کند برای رفع این مشکلات تلاش کند.

وی رسیدگی به جهات اخلاقی و معنوی طلاب را بسیار مهم دانست و گفت: شما جزو منتخبین طلاب هستید و باید برای ارتقای اخلاقی آنان تلاش کنید و مطمئناً مؤثر خواهید بود. شما می‌توانید با احوالپرسی و دلجویی از طلاب در ارتقای اخلاقی و معنوی آنان نقش داشته باشید.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha