پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عصر امروز در موسسه فرهنگی آل البیت قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه،  دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه به همراه سردبیران و مدیران مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی عصر امروز در موسسه فرهنگی آل البیت قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در چند ماه اخیر گفت: بیش از نیم میلیون کلمه کامنت در طول چند ماه گذشته، اخبار این خبرگزاری را مزیّن کرده است.

بر اساس این گزارش:حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت گسترده ی رسانه ی حوزه و ضمن ابراز خرسندی از ارتقای سطح سازمانی و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه‌های علمیه گفت: ما باید قبول کنیم که در جریان رسانه کار لازم را نکرده ایم و این در حالی است که رسانه در حال حاضر به یکی از ابزارها و سلاح های قوی جهان سلطه تبدیل شده است.

در پایان این دیدار با اهدای کارت افتخاری خبرنگاری از سوی مسئول مرکز رسانه حوزه به نماینده آیت الله العظمی سیستانی، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به صورت افتخاری خبرنگار خبرگزاری حوزه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha