جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشرفی نشست بررسی نظریه نقد پیامبر

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حامل پیام بسیار مهمی است که آن اینکه ما چهار دهه از انقلاب را مقتدرانه ایستاده و در عرصه های مختلف به ثبات مطلوبی رسیده ایم و اکنون باید گام دوم انقلاب را با مطلوبیت بیشتری دنبال کنیم.

حجت الاسلام محسن مشرفی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»در بیرجند، با اشاره به برگزاری نشست نخبگانی علمای اهل سنت و شیعه، در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، گفت: این سلسه نشست ها از سال گذشته به منظور ارتباط و ارائه راهکارهای تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه، با حضور جمعی از مدیران و اساتید حوزه های علمیه تشیع و تسنن برگزار می شود.

وی ادامه داد: علما نقش برجسته ای در تبیین گام دوم انقلاب دارند که زمینه ی توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی را فراهم کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی به اهمیت برگزاری نشست های مشترک بین علمای اهل سنت و شیعه اشاره و تصریح کرد: این گونه نشست ها زوایای پنهان را نمایان می کند و فرصتی برای بیان دیدگاه های مختلف فراهم می آورد.

حجت الاسلام مشرفی با بیان باید از تفرقه افکنی دشمنان جلوگیری کنیم، گفت: نشست های مشترک نخبگانی بین علمای اهل سنت و شیعه ادامه دار و زمینه ساز اعتماد سازی در بین اقشار مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب حامل پیام بسیار مهمی است و آن اینکه ما چهار دهه از انقلاب را مقتدرانه ایستاده و در عرصه های مختلف به ثبات مطلوبی رسیده ایم و اکنون باید گام دوم انقلاب را با مطلوبیت بیشتری دنبال کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه، وظایف روحانیون نسبت به گذشته سخت تر و دشوارتر شده است، عنوان کرد: در این برهه از زمان باید به مردم روحیه بدهیم و وظیفه ماست که بین مردم رفته و با ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و دینی از حال آنها جویا شویم.

انتهای پیام/39

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha