سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فراخوان آثار

حوزه/ مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به دریافت حدود ۴ هزار اثر پژوهشی طلاب این حوزه، گفت: بر این اساس رشد ۱۴ درصدی نسبت به فراخوان گذشته و رشد ۱۷ برابری نسبت به نخستین فراخوان در کارنامه‌ آثار پژوهشی به ثبت رسید.

هادی حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اظهار داشت: پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی این حوزه با وجود محدودیت های کرونایی باز هم توانست ارتقای سطح کمی و کیفی نسبت به سال قبل را داشته باشد و بر این اساس رشد ۱۴ درصدی نسبت به فراخوان گذشته و رشد ۱۷ برابری نسبت به نخستین فراخوان در کارنامه‌ آن به ثبت رسید.

مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهم، گفت: فرآیند ارزیابی و داوری آثار به صورت روزانه و آنلاین انجام می شود و نتایج نهایی و اسامی برگزیدگان تا مهرماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۳۲۷- ۰۵۱ (دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان) تماس بگیرند.

حصاری در ادامه با بیان اینکه پژوهش یک روند فعال و سامان بخش برای کشف، بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه‌ها محسوب می شود، گفت: پژوهش در هر موضوع، به هر شکلی و در هر سطحی که انجام شود تلاشی منسجم و نظام مند در جهت توسعه دانش موجود درباره موضوع هایی است که با آنها سر و کار داریم.

وی با تاکید بر این موضوع که پژوهش برای یافتن بهترین راه حلهای ممکن در جهت حل مشکلات موجود در عرصه های مختلف زندگی، مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن تر از مفاهیم پیرامون و راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه برای آیندگان است، از این رو فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان در قالب های مقاله، پایان نامه، کتاب، نرم افزار، طرح و ایده، به پله‌ی پانزدهم رسید.

مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در دنیای امروز دانایی یکی از محورها و شاخص های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: استقبال گسترده طلاب، اساتید و پژوهشگران در این رویداد، نشان دهنده‌ی اشتیاق به علم افزایی و تحول در عرصه‌ پژوهش حوزه علمیه خراسان است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha