جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام حسین

حوزه/ هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان نشست تخصصی با موضوع «مقتل شناسی امام حسین(ع) با رویکرد پاسخ به شبهات وهابیت» را در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور، در سامانه LMS این حوزه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، چهل و هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های «کلمه سواء» چهارشنبه ۱۲ شهریور و پنج شنبه ۱۳ شهریورماه ساعت ۵ عصر به همت هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی برگزار می شود.

این نشست با ارائه حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر مؤسسه ولاء صدیقه کبری(س) با موضوع «مقتل شناسی امام حسین علیه السلام با رویکرد پاسخ به شبهات وهابیت» برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند از دو طریق سامانه‌ دانا (LMS) حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی http://lms.hozehkh.com/panel و همچنین سایت هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به نشانی http://irchozehkh.ir به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند

دوره دانش افزایی و توانمندسازی «نقد و بررسی فرقه های انحرافی»

دوره دانش افزایی و توانمندسازی «نقد و بررسی فرقه های انحرافی» به همت اداره اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان و با همکاری بسیج اساتید، به صورت مجازی در حال برگزاری است.

اساتید «عقاید»، «کلام» و «تاریخ» مقطع عمومی حوزه علمیه خراسان در این دوره دانش افزایی و توانمندسازی که با مشارکت بسیج اساتید از ۱۵ شهریور در سامانه‌ دانا (LMS) برگزار می شود، حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha