سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دوره تخصصی کارگاهی راه اندازی استارت آپ های فرهنگی بین المللی

حوزه/ رئیس مرکز رشد حوزه های علمیه گفت: باید طلاب نخبه ما به زیست بوم فناورانه روی بیاورند و از این فضا استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دوره تخصصی راه اندازی استارت آپ های فرهنگی در طول روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل و با همکاری مرکز رشد حوزه های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: رئیس مرکز رشد حوزه‌های علمیه در این همایش در خصوص زیست‌بوم فناورانه و زیست بوم دانش بنیان مطالبی بیان نمود.

شفیعی ضمن شرح فعالیت های لازم در مورد راه اندازی استارآپ های فرهنگی گفت: آشنایی با استارت آپ، فضاهای استارت آپی و کسب‌وکارهای نوین، ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه در عرصه فضای کسب و کار دینی اولین قدم ها برای راه اندازی چنین استارت آپ هایی است.

وی افزود: تدوین طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه و رویکردهای نوین در عرصه ارائه محتوای دینی قدم بعدی در این گونه کسب و کارهاست.

شرکت‌کنندگان در ادامه به صورت کارگاهی طرح‌هایی را به عنوان تمرین تهیه و ارائه کردند و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر باباخان در ادامه این کارگاه تخصصی، در خصوص هنر جذب منابع مالی برای یک استارت آپ به بیان مطالبی در موضوعات شیوه‌های سرمایه‌گذاری، شیوه‌های طرح نویسی و شیوه‌های تدوین طرح‌ها جهت ارائه به سرمایه‌گذار پرداخت.

مدیر صندوق توسعه کریمه قم سپس بایسته‌هایی را که در طرح نویسی باید لحاظ شود برشمرد و به تفصیل شرح داد.

این دوره با هدف تقویت رویکرد حضور نظام‌مند تشکل‌های بین‌المللی حوزوی در فعالیت‌های بین‌المللی و توانمندسازی اقتصادی این تشکل‌ها، به مدت دو روز از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره دوزبانه فارسی-انگلیسی از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha