دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، نترسیدن از دشمن را مهمترین پیام شهدا به مردم دانست و گفت: شهدا به ما آموختند که نباید هیچ گونه ترسی از توطئه ها و تهدیدهای نظامی استبکار جهانی به دل راه بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه پنج شنبه ششم مرداد در جمع نمازگزاران آستان  محمدهلال بن علی (ع) آران و بیدگل با تسلیت  ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، با بیان اینکه شهدای آران و بیدگل به نوعی متفرق به خاک سپرده شده اند، گفت: در جوار بارگاره ملکوتی  فرزند مولا امیرالمومنین حضرت هلال بن علی (ع) بیش از۳۰۰  شهید خاکسپاری شده اند.

امام جمعه کاشان به جایگاه شهدا براساس آیات قرآن اشاره کرد و ابرازداشت: مشتریان تمام شهدا خداوند متعال است که در بازار خدا کالای خود را به فروش گذاشته اند و به خاطر همین است که هیچ موقع  هدف  و مسیرشان از بین نمی رود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به بیانات امام راحل که شهدا در محضر خدا خنده مستانه  سرمی دهند، افزود: اجر مقام شهید به  پدر، مادر، همسر و فرزندی که همراه ، هم فکر و هم تراز مسیر شهید باشد، می رسد.

وی، نترسیدن از دشمن را مهمترین پیام شهدا به مردم دانست و  گفت: شهدا به ما آموختند که نباید هیچ گونه ترسی از توطئه ها و تهدیدهای نظامی استبکار جهانی در دل خودمان راه بدهیم.

امام جمعه کاشان، محزون  نشدن از دشمن را از دیگر پیام های شهدا به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: نباید با محزون شدن دشمن  را خوشحال  کنیم، مثلا نگوییم ای کاش بعد از فتح خرمشهر جنگ را تمام می کردیم  و پنجه به پنجه قدرتهای شیطانی و استکباری نمی انداختیم.

آیت الله سلیمانی در پایان غوطه ورشدن در نعمت های الهی را از دیگر پیام های شهدا عنوان کرد و گفت: باید در برابر شهدا سر تعظیم فرود بیاوریم و فروتنانه، متواضعانه و خاکسارانه محضرشان عرض ادب کنیم.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha