چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 916686
۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کرونا در یزد

حوزه/سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همچنان شش شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، دکتر سلمانی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت شهرستان های استان افزود: فقط در روز گذشته هشت بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان خاتم شناسایی شده است، این در حالی است که تعداد مبتلایان در این شهرستان در سه ماه فصل بهار  مجموعا هشت نفر بود و در دو ماه اخیر به هشتاد و نه نفر رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هر چند وضعیت شهرستان اشکذر زرد است، ولی در این شهرستان نیز فقط در روز گذشته شش بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد.

سلمانی خاطر نشان کرد: شهرستان های اردکان، بافق و بهاباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و همچنان شهرستان های یزد، ابرکوه، مهریز، خاتم، میبد و تفت در وضعیت قرمز هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: استفاده از ماسک در مراسم عزاداری، زمان برگزاری عزاداری ها حداکثر دو ساعت، فاصله حداکثر دو متر از هر طرف برای عزاداران، ممنوعیت جابه جایی هیئت ها و دسته روی، ممنوعیت توزیع نذورات و مواد غذایی، ممنوعیت برپایی موکب و ایستگاه صلواتی و ممنوعیت برگزاری عزاداری در فضاهای سربسته از جمله موارد مهم در برگزاری آئین های عزاداری در شرایط حاضر است.
انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha