چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کارگروه پاسخگویی به شبهات اعتقادی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان یزد گفت: کارگروه آموزشی پاسخگویی به شبهات اعتقادی ویژه طلاب و مبلغان خواهر شهرستان اردکان با هدف تقویت بنیه علمی مبلغان تشکیل شد.

خانم عزت حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، تشکیل کارگروه مسائل و شبهات اعتقادی را مورد نیاز طلاب و مبلغان خواهر خواند و اظهار داشت: این کارگروه برای حضور فعال طلاب به خصوص در فضای مجازی لازم است و به صورت طولانی مدت برگزار خواهد شد تا طلابی با بنیه علمی قوی و توانمند در این زمینه تربیت شوند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان با توجه به فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان در سست شدن اعتقادات و هجمه‌های فرهنگی علیه دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش تأثیرگذار طلاب و مبلغین خواهر در پیشبرد اهداف والای اسلام و مکتب تشیع را مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از وظایف طلاب خواهر در این باره تبیین درست معارف دینی و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان در این زمینه است.

وی پشتکار، صبر، تلاش و مطالعه مستمر اعضا را برای به ثمر نشستن نتایج مورد انتظار از این کارگروه لازم دانست و توصیه کرد: قدر فرصت به وجود آمده را بدانید و  همت بلند خود را برای حضور فعال در این کارگروه به کار بندید و با مطالعه منابع معرفی شده برنامه منسجمی برای تداوم این مسیر پیاده کنید.

استاد حوزه از اعلام آمادگی مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان، برای دعوت اساتید کلام و فلسفه بنا به درخواست و نیاز این کارگروه خبر داد و گفت: چه بسا با مطالعه و مباحثه اعضا، لازم باشد از راهنمایی اساتید در رشته‌های کلام و فلسفه استفاده کرد و بحمدالله شهرستان اردکان از این جهت واجد غنای علمی است و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha