پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر شما/ نصب پرچم عزای حسینی بر سر درب منازل اهوازی ها

حوزه/قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مسابقه مجازی«بیرق» به مناسبت ایام محرم و صفر با رویکرد کشوری، به میزبانی استان یزد خبر داد.

محمد شایق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: بیرق برگرفته از عبارت (به یاد رهروان قرآن) است که مسابقه ای با این عنوان به صورت رایگان و در ایام محرم و صفر در ۳۰ شماره (بصورت دو روز یکبار) به همت اتحادیه قرآنی استان یزد و با همکاری شش نهاد فرهنگی استان در فضای اپلیکیشن «افق» برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پاسخگویی به سئوالات مسابقه باید فایل صوتی سخنرانان مذهبی بارگذاری شده و سپس در اپلیکیشن افق گوش داده شود که از فایل‌های سخنرانی هر مسابقه شش سئوال طرح می‌شود و کاربران باید برای شرکت در قرعه کشی نهایی، به همه سئوالات پاسخ صحیح بدهند.

شایق اظهار کرد: سئوالات مسابقه در روزهای زوج محرم و صفر از ساعت ۲۴ به مدت چهل و هشت ساعت (۲ روز کامل) قابل دسترس است و هر کاربر فقط امکان یک بار شرکت در این مسابقه را دارد.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد ادامه داد: بعد از اتمام مهلت هر مسابقه، طی قرعه کشی به ۲۰ نفر از کسانی که به تمام سئوالات پاسخ صحیح بدهند مبلغ ۲۵۰/۰۰۰ ریال از طریق شارژ کیف پول اختصاص می‌یابد.

شایق خاطر نشان کرد: بعد از ماه صفر المظفر (حداکثر تا پایان دی ماه) جمع مبالغ اهدایی که در کیف پول کاربران شارژ شده، به حسابشان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افراد برنده حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد اعلان و کیف پولشان شارژ خواهد شد گفت: همه افراد از سطح کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

قائم مقام اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت استان یزد اظهار داشت: مؤسسات قرآنی و فرهنگی، مدارس، اتحادیه‌های صنفی، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگر نیز می‌توانند از طریق این اپلیکیشن مسابقات و آزمون‌های خود را به صورت عمومی یا اختصاصی برگزار نمایند و برای هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر و در صورت بروز هر گونه مشکل در مسابقه با تلفن ۳۷۳۳۱۷۱۲ در ساعت اداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha