پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدی سلحشور

حوزه/ مداح هیئت فاطمیون قم گفت: رونق و شکوه و عظمت مجالس دهه اول محرم امسال با وجود محدودیت ها و ضرورت رعایت مسایل بهداشتی، به برکت لطف و عنایت امام زمان(عج) به این محافل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حاج مهدی سلحشور در ابتدای مراسم روضه خوانی و سینه زنی شب عاشورای هیئت فاطمیون که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: قبل از محرم با توجه به لزوم فاصله گذاری در برگزاری هیئت آن هم در فضای باز، خودمان هم فکر نمی کردیم که چنین استقبال باشکوهی از سوی مردم و خانواده ها صورت گیرد و البته این مساله لطف و عنایت امام زمان(عج) به این محفل و دیگر محافل و مجالس حسینی است.

وی ضمن تقدیر از تولیت و مدیران و خدام مسجد مقدس جمکران به جهت همکاری همه جانبه با هیئت فاطمیون در برگزاری مجلس دهه اول محرم امسال گفت: ما قبل از هر چیز باید از ولی عصر(عج) تشکر کنیم که اجازه فرمودند در خانه خودشان به اقامه عزای جد غریبشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بپردازیم.

این مداح با اخلاص اهل بیت(ع) همچنین افزود: در پایان یک دهه عزاداری برای سید و سالار شهیدان باید از خود امام حسین(ع) بخواهیم که کمکمان کنند تا از این محافل و مجالس جدا نشویم و این که همچون شهدای والامقام تا آخرین نفس در این راه سعادت بخش، ثابت قدم بمانیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha