جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رادیو قرآن

حوزه/ شبکه رادیویی قرآن در راستای تنویر افکار عمومی توضیحی را درباره یکی از کامنت های ذیل خبر «انگار هنوز محرم به رادیو جوان نرسیده است + صوت» ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، چندی قبل خبری با تیتر «انگار هنوز محرم به رادیو جوان نرسیده است + صوت» در خبرگزاری حوزه منتشر شد که هم بازتاب وسیعی را به همران داشت و هم مخاطبان با درج کامنت هایی، واکنش هایی به این خبر نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

انگار هنوز محرم به رادیو جوان نرسیده است + صوت

در یکی از کامنت های کاربران، نقد و تعریضی هم به رادیو ترتیل شده بود، لذا روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن در راستای تنویر افکار عمومی، توضیحی را ارسال کرده که آن را در ادامه می خوانید:

با سلام و احترام و تسلیت سالروز شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان.

در پاسخ به نظر یکی از کاربران محترم آن رسانه وزین که در ذیل خبر مربوط به انتقاد از یکی از برنامه های رادیو جوان با کد خبر: ۹۱۵۵۷۶
مورخ ۲ شهریور ۱۳۹۹ - تعریضی به شرح زیر به رادیو ترتیل کرده بود:

{حضرات خیلی لطف کرده اند، آمده اند رادیو ترتیل را تعطیل کرده اند و محرم بجایش گذاشته اند! امام حسین علیه السلام از جمله دلایلشان برای فرصت خواهی شب عاشوراء تلاوت قرآن بود و معلوم است که تلاوت ایشان بر اساس سفارش قرآن می بایستی ترتیل باشد، چرا که فرمود و رتل القرآن ترتیلا }.

بدینوسیله جوابیه ی روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن برای استحضار و بنحو مقتضی انعکاس شایسته، ارسال می شود: «رادیو ترتیل از طریق ایرانصدا و نیز دستگاه های مبدل دیجیتال همچنان قابل دریافت است و به زودی هم بر روی فرستنده FM موج جدیدی اختصاص خواهد یافت».

روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 0
    من کامنت گذار فوق نیستم ولی فکر می کنم مقصود آن کامنت گذار این بوده است که آیا نباید از شنوندگان رادیو اف ام در شهر قم نظر سنجی می شد که آیا مایل هستید رادیو ترتیل را بر روی مبدل دیجیتال و سایت ایران صدا داشته باشید و رادیو محرم را روی اف ام رادیو دریافت کنید یا اینکه مایل هستید همچنان رادیو ترتیل روی اف ام رادیو قابل دریافت باشد و رادیو محرم را در سایت ایران صدا و فرستنده دیجیتال دریافت کنید؟ بنده ساکن شهر قم هستم و بین کسانی که می شناسم همگی مایل بودند همچنان رادیو ترتیل روی اف ام پخش بشود و رادیو محرم به سایت ایران صدا و فرستنده دیجیتال منتقل گردد.