پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
توزیع غذا

حوزه/ محرم امسال به همت طلاب جهادی گروه رسالات، حدود ۸ هزار وعده غذای نذری میان خانواده های محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضی استقامت، مسئول این گروه تبلیغی و جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان روزهای ابتدایی ماه محرم، بیش از ۶۰۰ مرغ به عنوان نذری و قربانی ذبح و بین خانواده های محروم و نیازمند استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی افزود: در بحث طبخ و توزیع غذای نذری نیز که از پنجم ماه محرم شروع شده و تا روز سیزدهم ادامه دارد، مجموعاً حدود ۸ هزار پرس غذا طبخ و میان خانواده های کم برخوردار منطقه توزیع می شود.

این روحانی جهادی همچنین گفت: با وجود شرایط کرونایی، یکی از برنامه های جدی ما در دهه اول محرم امسال، اهتمام در زمینه اقامه عزای حسینی بوده که در همین راستا در قالب اجرای طرح "این خانه عزادار حسین(ع) است" اقدام به توزیع پرچم بین منازل روستاییان و روضه خوانی از طریق موکب سیار با حضور طلاب و روحانیون جهادی و مبلغ و اقامه عزا و در نهایت توزیع غذای نذری کردیم که به لطف الهی با استقبال خوب مردم نیز همراه شد.

وی بیان داشت: علاوه بر این ها فعالیت هایی از جمله پخش فیلم و کلیپ، توزیع ۱۴۰۰ قلم لوازم التحریر و نیز جوایز فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در حال وهوای محرم داشتیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha