پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون آموزش

حوزه/ با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه نشست مجازی هم افزایی و بررسی آخرین دستورالعمل آموزشی حوزه ها و مدارس علمیه سراسر کشور ویژه سال تحصیلی جدید با حضور مدیران و معاونین آموزشی مدارس علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه نشست مجازی هم افزایی و بررسی آخرین دستورالعمل آموزشی حوزه ها و مدارس علمیه سراسر کشور ویژه سال تحصیلی جدید با حضور مدیران و معاونین آموزشی مدارس علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست ۱۸۰ دقیقه‌ای که با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رستم نژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) با اشاره به دستورالعمل های اجرایی ارسالی از ستاد به مدیریت های استانی خواستار رعایت و انجام آن شد.

در ادامه مدیران استانی حوزه های علمیه به صورت ویدئو کنفرانس نکته نظرات خود را ارائه کردند و در پایان نیز جمع‌بندی مطالب صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد با بیان اینکه تردد، جنب و جوش و رفت آمد طلاب به مدارس اولویت حوزه علمیه می باشد، تصریح کرد: علی رغم این نگاه، سلامتی طلاب چیزی نیست که بتوانیم ساده از آن عبور کنیم، فلذا کلیه مدیران استانی بر اساس پروتکل های اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های خود را پیش خواهند برد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha