جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رحیمی صادق

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران به صورت مجازی و با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، امروز در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه با معاون آموزشی حوزه های علمیه، اظهارداشت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور رئیس شورای حوزه استان و مدیران و معاونان مدارس، به صورت مجازی با سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سبحانی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: شیوع ویروس کرونا و اهمیت موضوع آموزش و تحصیل طلاب ما را بر آن داشت تا ادامه مباحث آموزشی را در فضای مجازی دنبال کنند و این می طلبد تا نرم افزاری قوی تر طراحی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به سال تحصیلی جدید گفت: در سال جدید همه مدارس مکلف شدند به صورت حتی هفتگی یک روز کلاس درس حضوری داشته باشند و با همین سبک و سیاق ارتباط طلبه با مدرسه، استاد و درس و بحث را حفظ کنیم.

وی با اشاره به دروس مصوب ادامه داد: در کنار دروس مصوب با بهره گیری از اساتید برجسته حوزه علمیه اقدام به برپایی کرسی های درس اخلاق و بصیرت افزایی خواهیم کرد و تا جایی که مقدور باشد به صورت حضوری و در غیر اینصورت به صورت مجازی مباحث را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha