شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 917184
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مطهری اصل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: موضوع سامانه نجاح باید حل شود و اگر زمینه و بستر توسعه و تقویت آن در این شرایط وجود ندارد، امکان استفاده از سامانه دیگری را فراهم آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در نشست مجازی مدیران استانی حوزه های علمیه با معاون آموزش حوزه های علمیه در سخنانی اظهارکرد: ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکارانمان در معاونت آموزش و همچنین مدیریت فناوری اطلاعات همانطور که سایر همکارانمان در حوزه های استانی مطرح کردند، موضوع سامانه نجاح باید حل شود و اگر زمینه و بستر توسعه و تقویت آن در این شرایط وجود ندارد، امکان استفاده از سامانه دیگری را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که اکثر مناطق و به طور کلی حوزه های علمیه با آن با مشکل مواجه هستند، پروتکل های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که بعضا بدون در نظر گرفتن شرایط حوزه های علمیه و اقتضائات آنان تصمیم گیری می شود.

 مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: با توجه به حضور آیت الله اعرافی و تعامل بسیار بالای حوزه با ستاد ملی مبارزه با کرونا، شایسته است نماینده ای از سوی حوزه های علمیه در این ستاد حضور داشته باشد تا در تصمیم گیری ها شرایط مدارس و حوزه های علمیه لحاظ گردد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha