پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصفایی

 حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مردم ایران به خوبی در مراسم دهه اول ماه محرم امسال شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مردم در عزاداری حسینی در دوران شیوع کرونا عموم مردم و هیئت ها نمره قبولی گرفتند.

وی افزود: مردم ما در عین حال که نگذاشتند شور و حرارت مجالس حسینی کم شود، با رعایت آیین نامه های بهداشتی به شکلی مناسب به اقامه عزای سید وسالار شهیدان پرداختند که حقیقتا جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان اینکه مردم ایران به خوبی شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هئیت های مذهبی و استفاده عزاداران حسینی از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در دهه اول ماه محرم نشانه شعور حسینی عزاداران بود.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی تصریح کرد: اگر چه در این مدت فشارهای بسیاری از نظر اقتصادی بر مردم وارد شده، ولی در ایام شیوع بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان و ایام دهه محرم امسال نذورات خود را در قالب بسته های معیشتی به مستمندان اهداء کردند که در دنیا بی نظیر بود.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه و روحانیت در موضوع پیشگیری و مبارزه با کرونا پیشقدم بودند و برای خدمت به مردم کار کردند و اکنون نیز در رزمایش کمک مؤمنانه پیشگام هستند و به افراد آسیب دیده از این بیماری کمک می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha