دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استقبال گرم مردم برزک از نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه/ آیت الله سلیمانی با استقبال گرم علما، روحانیون، مسئولان، خانواده های شهدا و عموم مردم برزک وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح پنج شنبه، سیزدهم مرداد، مراسم استقبال مردمی از آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده جدید ولی فقیه در کاشان با حضور امام جمعه،  بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر، روحانیون، مدیران مدارس، خانواده معظم شهدا، مردم ولایتمدار برزک و جمعی از مسئولان در صحن  امام زاده سراج الدین (ع) این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در بدو ورود، به گلزار شهدای  شهر برزک رفت و به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت ادای احترام کرد.

وی سپس بر سر مزار چهار شهید روحانی و بسیجی میرزایی و شهدای دوران دفاع مقدس و علمای این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

شرکت در جلسه شورای اداری، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آستان مقدس امام زاده سراج الدین(ع)،  سخنرانی در جمع مردم، دیدار با جمعی  از روحانیون و طلاب، خانواده های معظم شهدا، با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله برنامه های سفر آیت الله سلیمانی  به شهر برزک است.

 آیت الله عباسعلی سلیمانی در سفر به برزک که فرماندار ویژه ، معاونانش و جمعی از مسئولان ادارات  شهرستان  کاشان او را همراهی می کنند، با حضور در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) با مدیر، اساتید  و طلاب این مدرسه دیدار و گفتگو می کند.

برزک یکی از شهرهای استان اصفهان با جمعیت ۴۵۸۸ نفر در شهرستان کاشان قرار دارد. شهر برزک دارای بیشترین سهم گل در منطقه کاشان با دارا بودن ۸۰ درصد گل منطقه است. همچنین با داشتن کارخانه های صنعتی و سنتی گلابگیری سهم قابل توجهی از گل وگلاب منطقه کاشان را دارد.

شهرستان کاشان با تقدیم بیش از۱۸۰۰ شهید، ۳۸۱۲ جانباز، ۱۹۳ نفر آزاده و ۷۰ شهید مدافع حرم نقش تعیین کننده ای را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده است

 بخش برزک از ۱۵۵ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است ۱۱ نفر آنها طلبه و روحانی می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha