جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبد الرضا محمودی

حوزه/ طلاب،‌در دوره میثاق طلبگی،‌با نظام تعلیم و تربیت، هویت طلبگی، سیره علمی و اخلاقی بزرگان دین، بایسته های طلبگی، حلقه های معرفت و... آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا قرار شد، دوره میثاق طلبگی به صورت جدا گانه در هر مدرسه علمیه برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج)‌قم، افزود: در همین رابطه یکی از مدارس علمیه که در  حال برگزاری این دوره می باشد، مدرسه علمیه امام مهدی موعود است. این دوره ۳ روزه و با حضور ۱۵ طلبه جدید الورود به حوزه در مقطع دیپلم در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: در این دوره طلاب با نظام تعلیم و تربیت، هویت طلبگی، سیره علمی و اخلاقی بزرگان دین، بایسته های طلبگی، حلقه های معرفت و... آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام محمودی گفت:  این مباحث با حضور اساتید همچون حجج اسلام والمسلمین همتیان، وطن خواه، قائمی و... در حال ارائه شدن است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج)‌قم، با بیان این که طلاب در این مدرسه از پایه اول تا ششم و در مقطع دیپلم مشغول تحصیل می باشند، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع کرونا، حجره به صورت تک نفری و به پایه های ۱ تا ۳  اختصاص خواهد داشت.

وی بیان داشت:‌ اختتامیه دوره نیز در مسجد  مقدس جمکران برگزار می شود.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha