یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ معارون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس از امضای تفاهم نامه همکاری مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد.

مریم دل افکار در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های پژوهشی حوزه خواهران در سطح استان اظهار داشت: با پیگیری هایی که انجام شد، تفاهم نامه همکاری  مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه خواهران استان فارس امضا شد.

وی در ادامه اضافه کرد: مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به موجب این تفاهم نامه، عهده دار نمایه سازی نشریات علمی حوزه در بانک نشریات فارسی و انگلیسی تارگاه خود شد، همچنین نمایه سازی متن و فیلم ارائه مجموعه مقالات علمی حوزه در بانک همایش ها، محاسبه و ارائه گزارش علم سنجی برای نشریات علمی، امکان دسترسی رایگان به ارشیو چکیده و متن کامل مقالات و نشریات و همایش های علمی کشور و...از جمله موارد همکاری این دو ارگان است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس تصریح کرد: این تفاهم نامه که با هدف گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و بهره مندی از توانمندی های این دو نهاد تنظیم شده است، در جلسه‌ ای آنلاین به امضای حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس و فاطمه عظیم‌ زاده، رئیس مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی رسید.

وی در پایان به محورهای موضوعی این تفاهم‌ نامه اشاره و بیان کرد: توسعه و اشاعه دانش به‌ منظور تدوین و اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی به‌ صورت مشترک و همچنین بررسی راهکارهای مناسب جهت معرفی و نمایه‌ سازی دستاوردهای علمی تحقیقاتی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و مورد نیاز دو طرف از جمله موارد و محورهای این تفاهم نامه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha