جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونا نماز جمعه این هفته در شیراز و ۲۴ شهر دیگر استان فارس اقامه نمی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص اقامه نماز جمعه با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان، اظهار داشت: براساس نامه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس ۱۰ شهرستان و مجموعاً ۲۵ شهر استان از جمله شیراز به‌ دلیل شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرارگرفتن برخی از شهرها در وضعیت قرمز همچنین به منظور حفظ سلامتی مردم عزیز جمعه این هفته ۱۴ شهریور در ۲۵ شهر استان فارس از جمله شیراز اقامه نخواهند شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تصریح کرد: شهرستان‌های شیراز، آباده، سپیدان، لامرد، بوانات، کازرون، نورآباد، سروستان، پاسارگاد، خرامه و شهرهای دارای پایگاه نمازجمعه از توابع این شهرستان‌ها این هفته از اقامه نماز جمعه محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها و شهرها (۵۱ شهر) که در وضعیت قرمز قرار ندارند، جمعه ۱۴ شهریور با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی نمازجمعه برگزار و اقامه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha