سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب «انسانم آرزوست» با رویکرد تشریح جایگاه اشرف مخلوقات بودن انسان‌ها، براساس آیات قرآن، روایات و اشعار شاعران تالیف حسن قوی‌البنیه توسط انتشارات نوآوران دانش روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  کتاب «انسانم آرزوست» با رویکرد تشریح جایگاه اشرف مخلوقات بودن انسان‌ها، براساس آیات قرآن، روایات و اشعار شاعران تالیف حسن قوی‌البنیه توسط انتشارات نوآوران دانش روانه بازار نشر شد.

مولف در پیشگفتار این کتاب آورده است: «کتاب «انسانم آرزوست» با استفاده از آیات قرآن کریم، روایات صحیح، اشعار شاعران گرانقدر ایران عزیز، همچنین سخنان ارزشمند عرفا، فضلا، علمای دینی و دانشمندان ایرانی و خارجی که در ادوار مختلف می‌زیسته‌اند، تنظیم گردیده است. برخی مطالب در مباحث مطروحه تکرار شده که بیانگر اهمیت بیشتر آن‌ها است.

اینجانب با استناد به این منابع مفید و سرشار از حقایق غیرقابل انکار سعی کرده‌ام تا انسان‌ها را نسبت به اشرف مخلوقات بودنشان، آگاه نمایم و البته امیدوارم قبل از آنان، این تلنگرها بر مولف تاثیرگذار باشند. آرزوی مولف رسیدن، رسیدن به جوامع بشری به حقایق  خلقت انسان است، موجود که خلقتش باعث رانده شدن ابلیس از درگاه الهی گردید.»

کتاب انسانم آرزوست در ۳ بخش با عناوین «خلقت انسان»، «عوامل سقوط انسان» و «آشتی با خدا» در ۱۴۹ صفحه به زبان فارسی و توامان ۱۴۹ صفحه به زبان انگلیسی بهار ۹۹ منتشر شده است. بخش این انگلیسی کتاب توسط معصومه آقاپناه رودسری ترجمه شده است و الویرا صیامی نیز طراح جلد آن بوده است.

این کتاب با قیمت ۴۵ هزار تومان در ۱۰۰۰ شمارگان منتشر شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبسایت www.novinelc.com آن را اینترنتی سفارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha