شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با یک بستر بی سابقه در تاریخ حوزه های تشیع همراه است و عملکرد مدارس علمیه خواهران نیز باید بر اساس این واقعیت باشد که بیماری کرونا فعلا ادامه دارد و برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، ظهر امروز در نشست مجازی با مدیران مدارس علمیه خواهران استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: پذیرش طلاب در هر سه مقطع (سطح دو سه و سطح چهار) مدارس استان نسبت به سال گذشته  رشد خوبی داشته که این پیشرفت مرهون زحمات مدیران محترم و ائمه جمعه در شهرستان ها است.

وی در ادامه افزود: شروع سال تحصیلی جدید با یک بستر بی سابقه که در تاریخ حوزه های تشیع بی سابقه بوده، همراه است و عملکرد مدارس علمیه خواهران نیز باید بر اساس این واقعیت باشد که بیماری کرونا فعلا ادامه دارد و برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به بیانات آیت الله العظمی جوادی آملی «ما دنیای مجازی نداریم و همه چیز حقیقت است»، بیان کرد: زندگی با کرونا یک حقیقت است و با پذیرش  این حقیقت و رعایت موازین بهداشتی به زندگی مادی ادامه داده و با یک رویکرد منطقی با این مسئله برخورد شود.

وی همچنین تاکید کرد: موضوع مهمی که باید به آن توجه و برای آن برنامه ریزی کرد، هویت طلبگی است؛ طلاب گرامی اگر در حوزه حضور نداشته  و رفتار استاد و تعامل با طلبه را تجربه نکنند و از نفس گرم استاد بهره مند نشوند، قطعا دچار خلاء و کاستی خواهند شد.

گفتنی است، مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان فارس، روز شنبه ۱۵ شهریور، ساعت ۱۰ صبح، در مسجد شهدای شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha