جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردکان

حوزه/امام جمعه اردکان گفت: بارها در جلسات مختلف یادآوری کرده‌ایم که ثمره و سود وحدت و همدلی مسئولین به جیب مردم می‌رسد و اگر هم اختلاف و دودستگی و دعوا داشته باشند چوب آن‌هم به مردم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر، ظهر امروز در جلسه اداری شهرستان اردکان ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام محرم، از برپایی مجالس و مراسم‌های عزاداری همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، هیئت‌ها و همچنین خادمان مردم در عرصه بهداشت و درمان و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولین تشکر و قدردانی کرد.

وی بابیان اینکه انسان باید هر عملی را برای رضایت خداوند انجام دهد، افزود: برترین عمل صالح برای ما مسئولین خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها و از مشکلات شهر است. نشانه اخلاص و عمل صالح نیز این است که کاری انجام شود و ثمره و نتیجه آن‌هم به مردم برسد، گر چه اسم ما نباشد و به پای ما ننویسند.

 امام‌جمعه اردکان ادامه داد: مسئول و مدیری که زحمت می‌کشد و دغدغه این را دارد که خالصانه برای مردم خدمت کند بی‌تردید این عمل در سرنوشت خود و خانواده اش اثر دارد و به فرموده آیت الله حق شناس موجب طولانی شدن عمر او می‌شود.

 وی تصریح کرد: ثمره و سود وحدت و همدلی مسئولین به جیب مردم می‌رسد و اگر هم اختلاف و دودستگی و دعوا داشته باشند چوب آن‌هم به مردم می‌خورد.

شاکر در پایان گفت: خدا را شکر همه مسئولین شهر دغدغه مند هستند و دغدغه خدمت به مردم دارند. از سنت های الهی این است که هر جمعی وحدت و همدلی بیشتر داشته باشند خداوند نیز به آن ها خیر و برکت بیشتر می‌دهد. تلاش کنیم بر وحدت و همدلی خود بیفزائیم.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha