جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس مرکز خدمات در جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با قدردانی از مردم شریف ایران برای رعایت توصیه‌های بهداشتی در عزاداری محرم، گفت: دشمنان به شدت علیه عزاداری در این ایام تبلیغ می‌کردند و وقتی به فضل خدا به خوبی و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد ناامید شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات ضمن تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله (ع) گفت: عزاداری ابا عبدالله(ع) آنقدر پر اهمیت است که گاهی در روایات، هم‌ارزش عبادات فوق‌العاده‌ای مانند نماز شب و ... شمرده شده است و امیدواریم آنچه خدا وعده داده است شامل حال ما شود.

وی بیان کرد: برای اینکه بدانیم چه مقدار عزاداری‌هایمان مورد قبول واقع شده است میزان‌هایی را نقل کرده‌اند و یکی از میزان‌ها این است که بعد از این دهه، شوق به عبادت یا براعت از نفرت و گناه یا حضور قلبمان در نماز بیشتر شده است یا خیر.

رئیس مرکز خدمات گفت: اگر عزاداری‌هایمان همراه با این آثار باشد جای تبریک و اگر این‌گونه نباشد جای تأمل دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات سوء علیه نظام و رهبری و برخی از مسئولان خدمتگزار نسبت به مشکلاتی که وجود دارد بسیار زیاد شده است، افزود: دشمنان در این تصور بودند که با فشار اقتصادی و تبلیغاتی مردم را در مقابل نظام قرار دهند و مشکلات امنیتی درست کنند و باید شاکر خدا و مردم متین و صبورمان باشیم که دشمان در این ترفند خود نیز شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: دشمنان ناامید شده‌اند و در این مدت زمان باقی مانده تا انتخابات تلاش خود را چندین برابر کرده‌اند و با تبلیغات وسیع سعی دارند مردم را ناامید کنند.

وی بیان کرد: در این شرایط ما وظیفه داریم تلاش خود را بیشتر کنیم و برای خدمت به این مردم وظیفه خود را به شایستگی انجام دهیم.

رئیس مرکز خدمات گفت: رخوت همیشه بد است و در این شرایط بسیار بدتر است و باید به سهم خود تلاش کنیم و با همت بیشتر با تبلیغات سوء دشمن مقابله کنیم.

وی با قدردانی از مردم شریف ایران برای رعایت توصیه‌های بهداشتی در عزاداری محرم تصریح کرد: دشمنان به شدت علیه عزاداری در این ایام تبلیغ می‌کردند و وقتی به فضل خدا به خوبی و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد ناامید شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: مراسم‌های عزاداری به گستردگی بیشتری در سطح کشور برگزار شد و جلسات عزاداری به فضاهای باز و حیاط خانه‌ها منتقل شد.

وی عنوان کرد: راهنمایی‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری در برگزاری مراسم امسال بسیار مؤثر بود؛ اینکه روضه مقام معظم رهبری به این شکل و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شود از عنایات خداوند به ایشان است.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha