جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس

حوزه/ مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش قم بابیان این‌که آمادگی برگزاری کلاس‌ها در هر سه وضعیت راداریم، گفت: حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه اظهار داشت: امسال با تصمیمی که در سطح کشور اتخاذ شد مقرر شد آغاز سال تحصیلی دو هفته زودتر و از ۱۵ شهریورماه باشد.

وی در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن برگزاری کلاس‌ها نیز گفت: در مورد مدارس ما تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستیم و هر تصمیمی که این ستاد و به‌تبع آن ستاد استانی اتخاذ کند برای ما لازم‌الاجراست.

رضایی تأکید کرد: به‌هرحال استان قم به لطف الهی و در سایه همت و همراهی همگانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بهسازی فضا و .... در هر سه وضعیت آمادگی برگزاری کلاس‌ها را دارد و درنهایت بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهد کرد.

وی با اطمینان خاطر دادن به اولیای دانش آموزان تصریح کرد: اولیای محترم به‌هیچ‌عنوان نگران نباشند و اطمینان داشته باشند فرزندان شما همچون فرزندان خودمان امانت‌هایی پاک و سالمند که با تمام توان در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha