جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیم

حوزه/ کارشناس یمنی نوشت: عبدالملک بن بدر الدین در مناسبت های مختلف از آمادگی اعزام مجاهدان قدرتمند یمنی برای جنگ در فلسطین اشغالی و آزادی تمام سرزمین های عربی از لوث اشغالگر صهیونیستی خبر داده بود. این همان چیزی است که اتفاق خواهد افتاد. زیرا جنگ علیه یمن در آخرین روزهایش قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "سلیم المنتصر" کارشناس و فعال یمنی طی یادداشت اختصاصی برای خبرگزاری حوزه نوشت:

هر کسی از زمان مسیر و حرکت قرآنی که به رهبری سید حسین بن بدرالدین حوثی (رحمت الله علیه) آغاز شد، سیر حوادث یمن را دنبال کند ، کاملاً متوجه می شود که تجاوز به این مسیر پر برکت و فرزندان و پیروان آن و تجاوزات گسترده علیه یمن بدون برنامه ریزی،اجرا و به برکت لابی صهیونیستی در آمریکا و اراضی اشغالی صورت نگرفته است.

آن هم با به کارگیری تمام امکانات و ابزارهای کثیفی که در اختیار داشتند؛ چه در سطح داخلی یمن مثل انفجارها ، ترورها و جنگ های داخلی ، فتنه بین ملت یمن یا عرب ها از حاکمان برخی از دولت های عربی که به مدت ۶ سال حمله تجاوز گرایانه را به یمن فرماندهی و هدایت می کردند و یا مزدورانی که از گوشه و کنار جهان به دست قهرمانان یمن و یا بیگانگانی در پوشش سیاسی و حمایت نظامی و تسلیحاتی کشته شدند، به غیر از این موارد انواع توطئه ها و جنگ ها علیه ملت یمن روا داشتند، فقط به این دلیل که یمن صدای قوی مخالف با سیاست های مخرب آمریکا و صهیونیست است.

نقشی که دولت کوچک امارات متحده امروز در زمینه عادی سازی رسمی روابط با رژیم صهیونیستی ایفا می کند، چیزی جز تکمیل روابط پنهانی غیر قانونی و غیر شرعی بین آنها نیست و اظهار ائتلاف تجاوزکارانه علیه یمن به شکل حقیقی که نماینده آن لابی صهیونیستی که عامل و محرک اصلی تجاوز به یمن است .

 خبرهای مطرح شده  که اگر صحت داشته باشد، مبنی بر ایجاد پایگاههای نظامی صهیونیستها در جزیره سقطرا یمن مشرف به خلیج عدن و نزدیک به باب المندب، یکی از کریدورهای  اصلی است که دو سوم تجارت جهانی از آنجا انجام می شود، ادامه و تکمیل نقش اصلی رژیم صهیونیستی در یمن است.

تاسیس پایگاه صهیونیستی در سقطری مقدمه جنگ علیه یمن است

ایجاد پایگاه های صهیونیستی در جزیره سقطری یمنی مقدمه تجاوز و جنگ مستقیم صهیونیستی علیه کشور یمن و اشغال آشکار سرزمین یمن است و سایتی پیشرفته برای رژیم غاصب جهت نظارت و رصد بر تمامی کشتی های تجاری جهانی که از باب المندب عبور می کنند و تهدید آشکار برای تحرکات تجاری و نظامی محور مقاومت که از تنگه باب المندب استفاده می کند.

 این موضوعی است که نمی توان هرگز در قبال آن سکوت اختیار کرد و اگر چنین اخباری واقعیت داشته باشد، پاسخ آشکاری از سوی حکومت و دولت قانونی صنعا داده می شود و این صدا به تل آویو و تمام سرزمینهای اشغالی فلسطین می رسد.

آمادگی اعزام مجاهدان قدرتمند یمنی برای جنگ در فلسطین اشغالی

به خصوص که جناب عبدالملک بن بدر الدین حوثی (حفظه الله) در مناسبت های مختلف از آمادگی اعزام مجاهدان قدرتمند یمنی برای جنگ در فلسطین اشغالی و آزادی تمام سرزمین های عربی از لوث اشغالگر صهیونیستی خبر داده بود. و این همان چیزی است که واقعاً و به طور عملی  اتفاق خواهد افتاد. زیرا جنگ علیه  یمن در آخرین روزهایش قرار گرفته است و ائتلاف دشمن متجاوز به یمن پس از پیروزی های بزرگ یمنی ها  در استان های مأرب و الجوف کمرش شکسته شده است و تنها موضوعی که وجود دارد، موضوع وقت و زمان است که ائتلاف عرب ها شکستشان را در یمن اعلام می کنند.

ائتلاف های جدید بین کشورهای عربی و رژیم اشغالگر در راه است

این موضوع مقدمه ای برای ریشه کن کردن آل سعود ، و خاندان زاید و آل خلیفه از جزیره عربستان و پس از آن پاکسازی سرزمین های فلسطین ازلوث اشغالگران صهیونیستی خواهد بود.

 و این موضوعی است که صهیونیست ها به خوبی و کاملا درک کرده اند و می دانند اوضاع چگونه است. از این رو شاهدیم که اماراتی ها چگونه با عجله به دنبال ائتلاف با رژیم غاصب هستند و همچنین در روزهای آینده شاهد ائتلاف های جدید بین کشورهای عربی و رژیم اشغالگر هستیم  و همه اینها به دلیل نگرانی ، احساس تهدید و ترسی است که لابی صهیونیستی از خطر وجودی انصارالله یمن دارد، انصار اللهی که می تواند  یک نقش اصلی، مهم و محوری بزرگ و قابل پیش بینی را در آینده ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha