پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در هیئت خادم الرضا (ع)

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکر عمیق قلبی خود را به ملت عزیز و بصیر ایران ابراز می‌کند و اعلام می‌دارد: محرم امسال محل بروز ایمان و ارادت مردم ایران به شهید کربلا شد و رضایت و بهجت را بر قلب نازنین حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) متجلی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپیامی از مردم شریف ایران به خاطر برگزاری باشکوه مجالس عزاداری امام حسین(علیه السلام)و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدالله ماه محرم امسال، نمود عقلانیت،عشق به آل الله و بصیرت مردم عزیز ما شد و در تاریخ زندگی مؤمنانه و ولایتمدارانه ملت ایران به‌عنوان محرمی ماندگار و به‌یادماندنی ثبت گردید.

ملت ما با توسل به شهید بزرگ کربلا و درک حقیقت و معنویت عاشورا در فضایی معنوی و مؤثر به تعظیم شعائر حسینی پرداختند و در آزمون مهمی که پیش رویشان بود سربلند و پیروز شدند.

حضور پرشور در مجالس حسینی و التزام به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عملی انقلابی و قیامی لله بود که بلندهمتی و بصیرت عاشورایی ملت ما را آشکار کرد تا الگویی قابل تکثیر و تعمیم برای سلوک ایمانی و سبک زندگی مذهبی ما در شرایط کرونا را بیآفریند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکر عمیق قلبی خود را به ملت عزیز و بصیر ایران ابراز می‌کند و اعلام می‌دارد: محرم امسال محل بروز ایمان و ارادت مردم ایران به شهید کربلا شد و رضایت و بهجت را بر قلب نازنین حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) متجلی کرد.

حضور پرشکوه مردم در مساجد، تکایا و هیئات و همچنین تبدیل رسانه و فضای مجازی به حسینیه و هیئت در کنار فعالیت تبلیغی خطبای سخنور و مادحین شورآفرین، مجالسی معرفت افزا و بصیرت آفرین را رقم زد تا نعمت بزرگ اشک‌های جاری، ذخیره‌ای معنوی برای آینده پربرکت ما باشد. اجر عظیم سوگواری در عزای حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) بدرقه راه مجاهدان و مدافعان راه سلامت است و به مدد الهی و استمرار حرکت عالمانه و انقلابی ملت ما، یکه تازی این ویروس منحوس پایان خواهد یافت . امیدواریم نصرت و لطف الهی، ملت عزیز ما را درراه پرافتخار حسینی موفّق بدارد؛ و صلاح و سداد را چون همیشه شامل حال ملت ما بفرماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha