شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه توجیهی طلاب جدی الورود مدرسه علمیه الزهرا یزد

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد گفت: دشمن، تهاجم فرهنگی و تحریم تکنولوژی را در دستور کار خود قرار داده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، با این تهاجم به دنبال تغییر باورهای مردم است که در این صورت، شاهد تغییر رفتار آنها خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، خانم  آزاده نیکپور در نشست توجیهی طلاب جدید مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد، با تاکید بر اینکه هر مکتبی برای بقا و دوام، حفظ پیروان و جذب دیگران نیاز مبرم به شناساندن اصول، مبانی و آموزه های خود دارد، اظهار داشت: با تبیین و تبلیغ جهان بینی و ایدئولوژی دینی، می توان از مشتبه شدن حق و باطل و ارزش و ضد ارزش در عرصه های مختلف جلوگیری کرد و زمینه گسترش آموزه های دینی را فراهم آورد.

وی در ادامه افزود: دشمن، تهاجم فرهنگی و تحریم تکنولوژی را در دستور کار خود قرار داده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، با این تهاجم به دنبال تغییر باورهای مردم است که در این صورت، شاهد تغییر رفتار آنها خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  یزد، حوزه را فضایی آماده برای دریافت نکات اخلاقی، تربیتی و معنوی دانست که می تواند اثرات سازنده تری نسبت به سایر مراکز علمی داشته باشد.

 نیکپور ادامه داد: هر قدر پایه های اعتقادی انسان محکمتر باشد، در مبارزه با سختی ها و تحمل دشواری‌ها موفق تر خواهد بود؛ به همین دلیل یک طلبه با دانستن اینکه شاید در آینده صاحب شغل معینی نباشد، با انگیزه وافر به تحصیل ادامه می دهد.

وی، طلبه را به عنوان نماینده دین دانست و افزود: طلاب باید با مطالعه عمیق و تحقیق در علوم و معارف اسلامی پاسخگوی سؤالات جامعه بوده و مردم را به سعادت دنیا و آخرت راهنمایی کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  یزد در پایان تصریح کرد: انسان در هر جایگاهی باید خود را بنده خدا و سرباز امام زمانش بداند که توجه به این دو نکته، رمز موفقیت انسانهاست.

در ادامه جلسه، نکات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی توسط معاونان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) یزد بیان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha