جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی اشکوری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مسلمانان باید با بصیرت و وحدت، جواب قاطعی به هتاکان به مقدسات اسلامی بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی‌اشکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به توهین های کم سابقه اخیر در اروپا نسبت به مقدسات اسلامی به ویژه ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: به نظر می رسد همچون موارد مشابه در گذشته، باز هم باید رد پای صهیونیست ها و حامیان آن ها را در این گونه اقدامات زشت و هتاکانه جستجو کنیم.

وی افزود: در شرایط حساس منطقه و جهان به خصوص پس از قضایای مربوط به شیوع کرونا، آن چه مهم است این که مسلمانان، هوشیاری و بصیرت خود را در مواجهه با این قبیل تحرکات ضدفرهنگی و رسانه ای دشمنان اسلام حفظ کنند.

وی همچنین گفت: در چنین وضعیتی ضرورتی است که مسلمانان با وحدت و یکصدایی جلوی تداوم این قبیل هتاکی ها که در واقع جنایت و اهانت علیه همه ادیان و مذاهب است را بگیرند.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: بی شک اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه شخص نبی مکرم اسلام، نه صرفاً خیانت و اهانت به یک دین و اهالی آن بلکه در واقع خیانتی بزرگ به همه بشریت است و هتاکان باید بدانند که کار آن ها مخالف با اصل آزادی اندیشه و دین است و آن ها با جواب قاطع مسلمانان و همه عدالت خواهان و حق طلبان عالم مواجه خواهند شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha