جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افق حوزه

حوزه/ ششصد و سی و هفتمین شماره  هفته نامه افق حوزه به بازخوانی فرمایشات امام خامنه ای در رابطه با فضای مجازی پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،هفته نامه افق حوزه، ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه، به مناسبت نام گذاری آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه شعار امسال حوزه را «حوزه و فضای مجازی»،‌ در ششصد و سی و هفتمین شماره  خود که امروز منتشر شد، به بازخوانی فرمایشات امام خامنه ای در رابطه با فضای مجازی پرداخته است.

بر اساس این گزارش: در این شماره مطالبی همچون«شعار سال حوزه های علمی»، «حوزه و فضای مجازی»،  «آیت الله العظمی مکارم: کلاس های درس حتی الامکان حضوری و لو با تعداد اندک تشکیل شود»؛ « آیت الله اعرافی،حوزه و فضای مجازی، شعار سال حوزه های علمیه»؛« واکنش مراجع عظام تقلید در پی هتک حرمت قرآن کریم، اندیشمندان جهان اسلام خط اسلام ستیزی را شناخته و ریشه های آن را قطع کنند»، «تاکید آیت الله مدرسی بر تقویت  روابط عراق با همسایگان خود»، « تلفیق اسلامیت و جمهوریت کار هنرمندانه امام راحل بود» و... به چشم می خورد.

دانلود شماره جدید هفته نامه افق حوزه

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha