شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه همدان و تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی

حوزه/ مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه هدف ما رشد تحصیلی و تربیتی طلاب در طول سال تحصیلی است، گفت: ما پذیرای نقدهای طلاب برای رسیدن به اهداف مورد نظر هستیم و درب دفتر به روی طلاب همیشه باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباس موسیوند مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان، ظهر امروز در  مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه همدان ضمن تشکر از اقدامات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته در ۱۳۵ روستای استان روحانی طرح هجرت و مستقر، زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه و سازمان تبلیغات حضور داشته و به تبلیغ مشغول بوده‌اند.

وی با بیان اینکه کل ظرفیت مبلغ امین که از قم برای استان معین شده ۳۸ نفر است، گفت: به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان این تعداد در استان به ۱۴۰ مبلغ رسیده است که امیدواریم برای سال تحصیلی جدید حضور طلاب در روستا و مراکز امین نیز بیشتر شود.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به حضور گروه‌های تبلیغی و جهادی در مناسبت‌های مختلف تبلیغی در روستاهای فاقد روحانی مطرح کرد: در این طرح عده‌ای از طلاب در روستاهایی که دارای روحانی نبودند، حداقل هفته‌ای یک بار در آنجا حاضر می‌شوند و به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند.

وی افزود: تمامی مدارس استان حداقل یک گروه تبلیغی را دارا هستند که در این ایام به صورت جهادی در مناطق روستایی حضور دارند.

حجت الاسلام موسیوند به دیگر اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: به همت نماینده ولی فقیه در استان شاهد افتتاح قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان در سال تحصیلی گذشته بودیم که مسئولیت آن نیز به عهده حجت الاسلام طاهری سپرده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره تخصصی کودک و نوجوان، آغاز به کلینیک ناصرین برای اولین بار در کشور، حمایت از فعالیت‌های پژوهشی طلاب و اساتید و عقد تفاهم نامه‌هایی در این زمینه از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه علمیه استان در یک سال گذشته است.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان در پایان با بیان اینکه هدف ما رشد تحصیلی و تربیتی طلاب در طول سال تحصیلی است، خاطر نشان کرد: ما پذیرای نقدهای طلاب برای رسیدن به اهداف مورد نظر هستیم و درب دفتر به روی طلاب همیشه باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha